بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


مردان کي روش برابر اردن متوقف شدند

تيم ملي فوتبال ايران که براي کسب آمادگي بيشتر براي حضور در رقابتهاي انتهابي جام جهاني برزيل به امان سفر کرده، امشب از ساعت 21 به مصاف تيم ملي اردن رفت که اين ديدار در پايان با تساوي صفر بر صفر دو تيم به پايان رسيد.
تيم ملي ايران نيمه نخست را با ترکيب سيد مهدي رحمتي- حسين ماهيني- هادي عقيلي- پژمان منتظري- احسان حاج صفي- جواد نکونام- علي کريمي- قاسم حدادي فر- مسعود شجاعي- محمدرضا خلعتبري- کريم انصاريفرد آغاز کرد و در اين نيمه برتري نسبي برابر حريف داشت اما در نيمه دوم کارلوس کي روش ترکيب تيم را تا حدود بسيار زيادي تغيير داد و از بازيکناني نظير پژمان نوري، محمد نوري، مازيار زارع و .. استفاده برد اما اين تغيير ترکيب هم کارساز نشد و تيم ايران برابر اردن بدون گل متوقف شد.
در نيمه نخست ضربه زيباي محمدرضا خلعتبري به تير عمودي اردن برخورد کرد. اين مهمترين فرصت ايران در اين نيمه بود. در نيمه دوم هم مهاجم تيم ملي اردن با استفاده از ضعف خط دفاع و دروازه بان ايران در توپهاي ارسالي ضربه سر زيبايي به سمت دروازه ايران زد و اين توپ هم به تير عمودي ايران برخورد کرد. آنها در اين نيمه با مشاهده ضعف ايران در توپهاي هوايي بر روي ارسال توپهاي هوايي تمرکز کردند و در چند صحنه خطرناک ظاهر شدند.
اين سومين تساوي پياپي ايران در ماههاي اخير بوده است. تيم ايران خرداد در تهران برابر قطر متوقف شد، سپس در اردوي مجارستان برابر تونس مساوي شد و امشب هم برابر اردن متوقف شد.

دو تيم ايران و اردن خود را آماده هفته چهارم رقابتهاي انتخابي جام جهاني مي کنند. ايران سه شنبه آينده در بيروت به مصاف لبنان مي رود و اردن برابر استراليا قرار مي گيرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 15 / 6 / 1391برچسب:بازی تدارکاتی,تساوی,تیم ملی,کروش,ورزش3, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com